______________


Som sagt imorgon åker jag på läger, så det blir sova tidigt ikväll.

Jag har då packat klart allt som ska med, och för första gången är jag inte orolig att jag glömt något, för att jag ska vara ute i en skog en dag, då behöver jag inte vara orolig va,! men som vanligt imorgon tar jag bussen halv 8 och är framme vid skolan halv 9. då bussen sedan tar oss till rud där vi ska kampa.


Ni vet ju att jag alltid har sån jävla tur när det gäller "sjuk" " skadning" när jag ska göra något roligt. Jo jag är sjuk. Jag tror jag kommer få feber under kvällen så som jag kokar nu och som jag ser ut. Näsan är röd och det rinner från den, jag har ont i kroppen och mina ögon svider, och inte mår halsen bra, nej den gör ju ondast. Så jag måste se till att bli frisk imorgon, vet bara inte hur, och jag kommer inte hinna göra något strot nu, som att bada i olja som jag skrev en gång, minns ni? inte, fråga så ska ni få länken.


Nu måste jag borsta tänderna och se till att ligga bekvämt och varmt som möjligt. vi hörs innan jag åker.

se yaaa, take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0