Bilder från kvällen


Jag fick ingen mat! och därför bjuder jag på den här.


Vi är coolisarna.

Mina och hennes miner! :D


Emmy och sara. ;)


Min närmaste vän David!


skräll att jag sklle vara med på alla bilder, haha hoppade in framför kameran hela tiden.


Ja vad ska man säga, jag bjuder alltid!


Vad ska man säga.


skräll mig som hoppar framför kameran. ;)



Jag hoppas ni inte har tröttnat, för det kommer flera till. haha, visst är dom snygga och intressanta. (A)



BABE! :D


Ja du vad ska man söga, jag försökte förklara på mitt sätt, men det gick inte dom dog i skratt istället ( jag vet ser ut som en fjortis med  handen) haha

BRB! MAMMA ROPAR! .... hon undra om jag var hungrig, nej back to my intressanta photos.


hej kom och hjälp mig


Har jag sagt att jag är cool? inte , nehe opps. Jag är sten cool, i mean just look at the bilden (A)


Orkade inte vända på bilden! :D


Här viskas det. *wishwishwish* hon sa att hon älskade mig :D

haha märkte att nästan alla bilder var på mig eller med mig i. Men kan jag säga så här ingen ville vara med på bild, förutom jag såklart =D
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, ( har så många mer) haha.
Sen har jag en rolig film men jag vet inte om jag vågar visa den för någon ännu) =D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0