Fakta om bloggaren Marie.


1. Jag är rädd för mörker och ensamheten.
¤Jag kan inte gå i mörker ensam. jag är super rädd.

2. im a real gangster.
¤ Jag är en riktig hiphop nerd. och så älskar jag gangster språket.
som "yo mama, shululu, pease mannen."

3. Jag hatar fjortisar.
¤Jag hatar dom för hur dom ser ut, för hur dom är i sättet och nej usch!

4. Jag kan inte leva utan min mobil.
¤Det spelar inge roll vad det är för mobil. Jag kan inte leva utan någon.
smsa/ringa, thats life.

5.
Jag älskar choklad.
¤
Det kanske inte är någon nyhet, men jag blir lugn av choklad.
Det kan inte gå mer än en dag, utan att jag stoppar i mig en hel choklad kaka.

6.
När jag var liten snattade jag.
Jag snattade godis med kompisar varje dag när jag var liten. vi gick in på en butik ( nämner inga namn) ( och nej inte pappas butik) vi tog för minst 100 kroner i veckan. en riktig gangster brud var jag.

7. Jag älskar kläder.
det kanske inte synd för att jag inte visar dagens outfit eller något liknande hela tiden.
Men jag älskar verkligen kläder. Jag köper minst ett plagg varje dag. ( jag visar inte det här bara, jag glömmer)
Men i love clothes thats it!

8. blondin/brunett som liten.
Jag var blondbrunett, som lite tjej. Jag kan säga så här. Det var så där mitt i mellan.
Om ni förstår vad jag menar. Men nu har jag svart, och jag har inte en blekaste aning hur det kommer sig.

9. Jag är född och har ett hus i Libanon.
¤ det kanske ni inte visste. men jag är född i Libanon. Jag bode där i 1 år innan vi flyttade till sverige.
vi kvar huset, som är nu en sommarstuga. Som vi besöker varje sommar, när vi är på semester.

10. Jag älskar barn.
¤Jag vill ha barn nunununu. Jag vill ha ett barn som jag har i min famn hela tiden. Sen vill jag inte att barnet ska börja prata och bli stor. Vill alltid ha småbarn.

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer *

Vilken fin blogg du har !

/ Jennifer

2009-08-29 @ 13:49:16
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: FS

sv: Tack sötnos =)

Glad att ni förstår ;)



kram

2009-08-29 @ 13:57:04
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0