Första skoldagen

hejsan bloggen. Nu har jag fått tag på en dator för att skriva. haha =D
Första skoldagen gick som smort, väldigt roligt var det dock. Träffade en massa nya goa människor, träffade även gammla klasskompisar från lekis och uppot. lite smått kul var det faktist. hehe.
Vi gjorde inte så mycket direkt, först samlades alla klasser dom ropade upp namn och man gick till respektive klass. Vi fick en massa pappaer och information. Jag kan säga er att inget fastna. haha.
Vi fick ett rätt soft schema, på måndag börjar vi halv 11 fast slutar 5. resten av dagarna börjar vi halv 9 och på fredagar slutar vi rätt tidigt. Så det är bra. =D

Sen åkte jag in till stan med carro och träffade sofia och några till. trevligt folk var det. Vi gick runt i affärer och sånt, jag fick även med en svart tunika som jag tänkte ha på imorgon.

Sitter här och väntar på att mamma ska komma med mina inlines, tänkte ut och åka en stund, för att sedan dra mig hemmot och ta det lungt, är väldigt trött. somnade sent igår och vaknade halv 7.
Imorgon går bussen halv 8 bättre än halv 7! :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Härligt, samma här :)

2009-08-20 @ 16:32:21
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej snygging! händer hos dej? :)♥

2009-08-20 @ 18:27:09
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: PERSSON

första skoldagen brukar vara roligast, kanske lite nervöst dessutom :D

2009-08-20 @ 18:56:04
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0