Halva huset städat!

Jag har varit en duktig tjej idag. Jag har städat halva jävla huset helt själv. damsög, torka alla skåp i köket. mublera om, och mycket mer. Jag är grymt stolt. Sen lagade jag mat också. Första gången,haha. Det blev spagetti. det blev inte så lyckat =( men det gick att äta med mycket ketchup och salt med vatten efter. haha =D

nu har jag bara under huset kvar. klockan är mycket nu, så måste skynda mig med städningen där nere, för att sen duscha av inpackningen som jag haft i 6 timmar nu, Sen måste jag raka benen, packa gympa kläder till imorgon, och sen måste jag noppa ögonbrynen. Så min dag har knappt kommit till slutet. är fortfarande i mitten.

Nu får jag inte snacka längre till. Måste städa, städa städa och åter städa.
SE YAA BITCHES!


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

haha jorå, det är bra med mig! :)

haha ny design igen ju, snygggt! :)

2009-08-30 @ 18:57:05
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0