Honey im home

Nu har man kommit hem från en super trevlig tjejkväll + att det var en kille med. Men david min vän är som en tjej. haha. Puss på han.

Ska ta och berätta lite om kvällen. Allt började med att vi lagade tacos. Väntade på två sega tvillingar som aldrig kom. Efter maten och mycket skratt hoppade vi ut på terassen och snackade, haha smarta mig ville ju självklart leka och vara barnslig. Så vi lekte en grej som jag inte har en aning om vad den heter. Sen kom lina på en lek och så lekte vi den. Jävlar vad vi skrattade. Det verkligen rann tårar från kinden, till och med david fick några tårar. haha sen skulle vi immetera varandra eller vad det heter. haha jag kan säga er att den här kvällen var oförglömlig.

Som avslutning på kvällen kollade vi på shan atci the man. Haha så jävla klockren den killen,åter igen där skrattade vi så torarna spruta. Så ska man sammanfatta hela kvällen så har det bara bestått av skratt o "mat" haha.

Ni ska få några bilder att kyla ner er med, men inte just nu. ( det kommer också en video, eller ja kanske, måste tänka först) haha. Men bilderna laddar fortfarande så kolla in senare.

Sköt om er puss. <3


( JAG LÄNGTAR TILL MÅNDAG) (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0