JAG FÅR PANIK!



Jag har varit så Glad och jag har längtat så mycket till skolan så att jag glömt bort att ta reda på när jag börjar skoldagen, alltså vilken tid vi ska vara där och vilken tid jag uppropningen är. Jag fick en lapp för två månader sen, Men jag är så duktig så jag har tappat bort den lappen. Jag tror jag har slängt den. Fan.

Jag har varit inne på deras hemsida men nej det står inget där, och
ingen i min förra klass börjar där. ingen jag känner börjar där, förutom en kompis som är utomlands, och hon kommer efter en veckas skolstart, Jag får seriöst panik. Vad ska jag göra. jag vill inte komma för sent dit men jag vill inte komma för tidigt! Herregud. Det är så typiskt mig. bra där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilken klass börjar du?:D

2009-08-17 @ 15:24:27
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Svar: Tack :) Din med!



Oh, det där problemet har jag också haft ;s Man får rent ut sagt panik! :O

2009-08-17 @ 16:14:30
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0