Jag kan inte sova

Om 6 timmar ska jag egentligen vakna, men tyvär så har jag inte somnat ännu för att kunna vakna. Herregud det går inte, har försökt allt. läst en bok, skrivit en berättelse, kollat film, spelat musik och bara tänkt. NEJ inget funkar. Jag blir galen.
Jag kommer ha påsar under ögonen imorgon, och så kommer jag inte uppfatta något imorgon. Alltså seriöst jag blir galen. Har drogat en låt hela jävla dagen, och jag är så jävla trött på den, men orkar inte byta :o Jag måste verkligen sova.
En till sak till. Det är min lingon vecka, Fan då, det är alltid min lycka få det när jag ska göra något speciellt. Så imorgon innan skolan börjar måste jag hitta närmsta butik som säljer vita pluppar! ;) mina ord är lite konstiga. Men.

Nu blir det ett till avsnitt av two and a half men, För somna kommer jag aldrig att göra. Jag är inte ens trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0