jallajalla!

hejsan bloggen. kass uppdatering på sistonde men det får både ni och jag leva med. Jag har inte haft tid och skolan går först. Men nu är det helg och det betyder det kommer med inlägg än ett.

Men med det här inlägget tänkte jag berätta lite om 2 dagars lägret vi gjorde med klassen, eftersom jag var så jävla trött förut så märkte jag nu att jag stavas konstigt och hoppat från mening till mening ( alltså i förra inlägget)
jag hade som tur var, något att skylla på. haha.
juste, jag försökte mig på ett video inlägg. men kossa, så fel det gick, antingen hackade kameran, eller ljuset var dåligt. Eller så kunde jag inte prata pga min röst!

iaf! Vi åkte minibussar ut på ön som jag kallar det. Väl framme fick vi packa upp saker, byta om och vänta på nolling. Efter en lång väntan, så var det äntligen dags. Första saken vi gjorde var gå igenom rep. utan att nudda, man fick typ kasta över alla och massa. och under samma bana så skulle killen jucka med en korv som hänge, så skulle tjejerna sätta sig på knäna och försöka få korven, det såg så jävla roligt ut.
och massa sånt, typ kasta ägg till varandra och som tur är får jag den på mig, så min tröja blev en äggmacka.

Sen var det massa äckliga och blöta lekar. Typ en sak var att gräva i gröt och hundmat utan att se vart man stoppar handen och leta efter en sten. ohyeah, min favorit. sen körde vi twister med såpa. kan säga att det blev inte så stadigt. alla gled runt och vi var runt 6 i min grupp som körde samtidigt.

Sen det roligaste av dom alla. Springa på hal "is" Dom hade hällt såpa på banan, så skulle två och två springa och hämta vatten och samtidigt som du springa så sprutar som vatten på dig, hur kul låter inte det? haha du ska springa sicksack och samtidigt med såpa under fötterna, och så ska ni hålla hand när ni springer och sen ska ni inte ramla. haha jo du det är inte mer än så. haha. skit kul var det iallafall.

Vi fick mest fritid, så efter 3an nollning så fick vi göra vad vi ville, alltså fritt. Jag åkte ut med kanon med 2 kompisar. hahahahhah! and let me tell you, JAG råkade välta båten mitt ute i värnen så att andreas ramlar i, maria lika så. och jag med =/ hahahah. så jävla sjukt.
Sen lärde jag mig inte av första gången, så jag åkte ut med 4 tjejer istället på en robåt ller var man säger. jo jag kan säga det med, att vi fastna ute i vågorna. Vi kom inte hem på en halvtimme, och så fanns det inge nät för att ringa på hjälp. Jag menar vågarna hållde kvar oss, så vi rodde i cirklar, sen fick vi äntligen iväg skickat smset till andreas så han sprang ut och skrek hur vi skulle ro. Så maria var stark och klarade det som tur var, annars hade vi väl suttit ute än idag och rott i cirklar.

Nästa dag var alla för sega för att hitta på något, så vi satt stilla och vänta på bussarna som aldrig kom. Nu fick ni en inblick om hur jag har haft det.
ursäkta att det blev så långt. Gud vad det är skönt att skriva av sig si så där ibland. kändes sjukt länge sen jag skrev något intressant, kanske inte det här är intressant men jag tycker det.

iaf! nog tjatat om det. bilder kommer!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0