marabou choklad, mums (L)

Hej sötnosar! jag har faktist skrivit ett inlägg som inte kom fram, så skyll inte på mig. usch fy blä vad sur jag blev, för att jag skrev jätte långt inlägg. Om vad jag gjort vad som hänt och det roliga jag råka göra. Men tyvär har jag glömt endel av det jag tänkte skriva och så har jag inte tid just nu jag jobbar.

Men jag kan berätta lite, snabbt. Allt började med idrott i två timmar, håltimme i 2 timmar, och sen hade vi engleska. sen drog jag med bussen hem, orkade inte med stan idag. Från klockan halv 4 har jag jobbat och slöat. fan vad jag är trött. Inte för att jag har gjort så mycket, flyttat från stolen till kassan och tillbaka igen.

Nu tjatar mina syskon att dom är hungriga så vi ska dra oss hemmot.
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D



2009-08-25 @ 20:19:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: marcus

ja men det är ju så man får läsare ju :)

2009-08-25 @ 20:35:04
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0