Nu drar jag iväg i 2 dagar

Som vissa vet, så drar jag med min klass till en "ö" eller vad man ska säga. vi ska sova över där så jag kommer inte kunna skriva något föräns imorgon vid 5.

iallafall, bussen här ifrån går om en ungefär, då ska allt vara nerpackat, magen ska vara full och leendet ska vara på topp.
Men jag kan säga så här, inget av dom sakerna ovan är alls sanna. eller nästan allt är nerpackat. Men jag är inte på topp och inte magen heller. Jag har en jävla fet bula eller vad fan det är, det är iallafall svullet i halsen, fyfan vad jag har ont. Jag kan varken äta, svälja eller andas ordentligt. Det kan inte vara svinfluensa vad? för det hoppas jag verkligen inte. fyfan. om någon vet vad man känner när man har det säg till är ni snälla.

Jag får inte sitta här och babbla länge till bussen kommer precis om en timme från och med..... NU!
seya!


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

härligt att höra tjejen! :)

2009-08-27 @ 16:51:37
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0