Nu måste jag sova

Annars kommer inte jag upp på morgonen till skolan.

Jag har nu kollat klart på step up 1 och 2. Filmen är så jävla bra, och jag älskar när dom dansar, jag vill också kunna dansa fan. Jag kanske ska börja med det, om jag har tid det vill säga.

Imorgon blir det en dag för mig själv. Som jag skrev tidigare, så måste jag förbereda mig. Imorgon tänkte jag göra en check lista och bocka för allt jag gjort. Så vet jag att allt är klart. Så under samma inlägg kommer jag gå in och ändra, bara så ni vet alltså haha. :)

Nu ska jag inte babbla mer, utan försöka somna innan tolv, Klockan är snart fem i så jag har 5 minuter på mig att sätta på lugn musik och sova.

men vi hörs imorgon iallafall. Sov gott sunshines!


Jag är stark, bara du är vid min sida!

Kommentarer
Postat av: Linda Q

fin bild =)

2009-08-19 @ 10:40:24
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0