sjuk trött arg, vad mer kan man vara.

Hejsan bloggen, nu är jag hemma efter 2 långa dagar med klassen ute vid en ö. Det var verkligen skit kul, sorry byt, jag hinner och orkar inte berätta vad som hände. För jag är så jävla trött och sliten och allt som har med dåliga saker att göra.

Ni minns ju att jag blev sjuk dagen innnan jag åkte. Jo jag kan säga såhär att jag blev ännu mer sjukare. så jag kan inte andas ordenligt, svårt att koncentrera mig, ont i kroppen, mensen har kommit, herregud allt dåligt har hänt mig.
Fan orka orka orka orka. jag sitter på jobbet och väntar på att toni ska komma och jobba. För jag måste verkligen hem och sova.

BARN VID KASSAN KOMMER SNART:.. FAN. när jag tog dom så råka jag få flis i fingret inte nog med det, nageln gick av så har blöder, sen blöder jag på handen också. ÅÅÅH! jag hatar min fredag.

som sagt jag berättar mer sen eller imorgon om vad som hänt där. och bilder kommer såvida jag hittar sladden till kameran!
PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad bra! :D

Jo, det är bra med mig :)

2009-08-28 @ 22:21:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0