Tjenixen

Hejsan hoppsan, alla goa och glada. Jag har precis kommit hem från jobbet. pain pain och åter pain. Jävlar vad trött jag är. Sen har jag skola imorgon. Tyvär har jag inte bloggat något idag, jag har haft tillgång till dator, men jag orkade inte skriva något, eller rättare sagt jag har inte haft något att srkiva om, förutom jobb jobb och åter jobb. Det kommer nog bli så här, att jag inte kommer blogga lika mycket som förr. anledningen är simple. jag har inget att skriva om oftast ( och  har jag så skriver jag det) jag hinner inte, och jag orkar inte längre. jag har för mycket att göra om mina dagar.

Just nu sitter jag och här och lyssnar på när mina föräldrar när dom snackar med flygvärdinnan som har gjort fel, och om 3 timmar åker mamma till arlanda hon ska utomlands. tyvär får jag inte säga vart hon ska. Och nu har dom fått reda på att hon ska först till göteborg sen till arlanda och massa jag har inte uppfattat allt men allt jag hör är pappa som skriker på flygvärdinnan, haha lite kul är det. Men problemet är att han är sur på alla nu, mig syrran brochan och mamma. herregud.

Nej nu ska jag duscha och fixa saker till imorgon!
puss och kram. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jo det är bara bra med dmig gumman!

själv då? Pussar (L) / victory

2009-08-24 @ 01:23:31
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0