yo mama

Hejsan bloggen, har suttit i telefon i en timme och snacka skvaller med min vän ida.
Jag har också bakat kladdkaka, ( receptet fick jag av ida) genom telefon. Fan vad gott det blev alltså. Åt upp halva smeten, sen när den var klar, så åt jag upp hela. Jag slickade nästan av tallriken, så jävla god var den.

Nu har jag tänkt att hoppa in i duschen för att sedan dra mig ner till jobbet och hjälpa papi. Sen är jag fortfarande sjuk. Inte bra, men jag överlever för fan, be a man!

vi hörs när jag kommer ut ur duschen igen. :)

se ya bitches. pease! (Y)


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha ;D

2009-08-29 @ 16:47:31
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0