BACK HOME!


GANGSTER oh yeah! :D

Nu är man hemma igen, fan vad skönt. Jag svär hemma är verkligen bäst! shhhhhhhet.
iaf jag har varit i stan hela kvällen fan, fettt jobbigt. va barnvakt åt en liten liten liten bäbis och en 1åring, för att deras mamma ska tvätta och packa för imorgon åker dom till libanon, fan vad skönt! jag vill också med ju!

iaf, nu är man hemma och det betyder ladda batterierna för imorogon är det ny dag och ny match, ufff jag har inte tränat handboll på hela veckan och nu från ingenstans ska jag spela match så innan matchen imorn ska jag gymma en timme, fan vad bäst jag är ;) hahah skoja, take it easy!

nej jag orkar inte skriva mer, jalla vi hörs snart igen när jag har ngt att skriva om ;)

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: Va bra ;)

händer idag? (söndag)

kram :)

2009-12-06 @ 01:41:26
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0