dagen innan nyår

Åh det finns så mycket att göra innan nyår. För man ska hitta en klänning? och jag ska packa för jag ska sova hos leila, och sen är det speciell sak som måste hända på nyår vid 12 tiden (A)haha.

nej men det ska bli kul med nyår. speciellt fira det med den bästa leila. det bästa va ju att leila fira jul med oss för hon inte firade jul hemma, och nu ska vi fira nyår bara för att hon firar nyår förstår ni? :)

jaja skit samma. det kommer bli bra ska jag och ni se. asså jag har inget att skriva fan. my fantasi has take en lång promenad och fastnat i skogen va fan :o

men bara för det vi hörs när jag har ngt vettigt i min skalle ( har aldrig det men ) =/

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0