galopppppp

hallå där kött och blåbär ;) hur är det med er?
Igår märkte ni att jag var konstig / ledsen, tro mig var ledsen hela dagen faktiskt, jag tänker inte säga ngt ännu för jag vet inget säkert, men det är något riktigt viktigt och det är inte om kärlek, för jag gråter inte över killar, dom kommer och går, broes before hoes you know ;))) haaha jo jag är för skön XD


iaf idag åker arfikanerna hem, eller imorn på morgonen jätte synd verkligen men vad ska man göra. sverige är inte deras hem tyvär. trivdes med dom som fan faktiskt, jätte sköna var dom också, love it ;)
jaja någongång i tiden ska jag dit och hälsa på, ja jag tror på lyx ;) låt mig. haha.
ååh vet ni jag gav dom en helsäck med kläder som jag inte använder längre. alla i skolan bara att jag har hjärta av guld och grejer ;) haha nej, men happy to help u know =D



här är nog alla som kom till våran skola, dom hade en jätte rolig show har filmat dom och grejer, kanske laddar upp här någon gång vad säger ni? ;) haha får se för vet inte hur man laddar upp på youtube än, eller jag skoja jag vet men det tar så lång tid :( aja får se hur det blir, :D

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0