I LOVE MY PHONE!


Jag försöker kolla i kors men det går inte så bra ;)


Mobil ipod och dator är mitt liv! och efter att min ipod är snodd så har jag tappat halva mitt liv. Mobilen och Datorn har jag kvar men tro mig jag har aldrig klarat av att gå ute utan min ipod, när jag sitter på toan och släpper ut mitt liv, när jag pluggar, i bussen, när jag tränar asså jag har alltid min ipod på mig, men nu ? oho det känns så tomt!!!!

Jag vill ha tillbaka den och jag ska göra allt för att få den tillbaka . och tillsdess hålller vi det hemligt för mina föräldrar vet inte om att den är snodd så vi säger inget till dom tills den kommer tillbaka okej? ;)

bra thats our little dirty sicret? dirty is´nt the word but lets talk clean? hahahahhahaha Jag kan verkligen inte engleska. nu gick vi ! hay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0