JUSTE GLÖMDE BERÄTTA



Till sommaren åker jag till libanon. fan vad kul det kommer bli asså. träffa alla släktingar varmt varje dag bada i havet hela tiden, träffa nya människor och bli brun. ååh vad underbart.
det bästa med libanon är att det landet aldrig sover.
Det är alltid något nytt på gång och alla resturanger är öppna dag ut dag in, det är alltid någon på gatan och gör något roligt. det bästa av allt är ju alla släktingar man har i libanon. har inte så många här därför det kommer bli kul också.
LOVE IT LOVE IT ! =)

Ska ni åka utomlands till sommaren?

Lite bilder från sommaren i libanon 2008 <3 


ny vaken



bästa morbror och kusin. älskar dom som fan. jag saknar dom nog mest... och morfar<3

vid en stor kyrka.


Havet.


det bästa är ju att vid havet finns det alltid en eller flera poolar för dom som vill simma där ist.



åh jag saknar alla sena utekvällar med den här killen och hans syskon. vi spelade alltid kort till 2/3 ja innan elen stängdes av.


kolla vad brun jag blev efter en hel dag vi stranden :)

det som är minus med libanon och alla ni som någon gång i erat liv ska åka dit , köp inte kläder där. det finns det gott om i sverige. för att kläderna är så import och dom går sönder vid första användingen. och ifall ni vill ha ett minne och ska köpa kläder. storlekarna är så mycket annorlunda från svenska storlekar. det är så här att L där är som S i sverige förstår ni?


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv. Ah! Det är fullt upp för mig med, hela tiden. Stressar röven av mig! Min julafotn var mysig och bra, dock inte som när man var liten. :)

2009-12-29 @ 16:17:18
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

den femte bilden är ju helt .. åhh man vill bara utomlands :)



söt blogg !

2009-12-29 @ 20:48:17
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0