love this!



Hejsan nu är jag hemma från en lång dag. först blev det springa till stan för att köpa det sista julklapparna.
och sen fick jag tillbaka min kamera från anna idag, skit bra!
efter det, jobbade till 8, sen fickj ag för mig att dra och träna. så jag gjorde det.
fett nice.

nu sitter jag hemma och tråkar. okej inte direkt.
längtar bara rövhåren av mig för att leila kommer imorgon,
hon ska ju fira jul hos oss. och jag har inte sätt henne på en vecka. skit länge ju. usch <3




en bild som togs i söndags. fick ju tillbaka min kamera så har massa bilder på lager ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är bara bra med mig med :)

jo jag förstår dig;) har älskat de sen jag var 7 år ^^

2009-12-23 @ 23:37:59
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0