passs orka rubrik

haha som ni såg i förra inlägget så var "pappa" och gäst blogga. okej inte direkt han. Men det roliga är att jag ska lägga en kategori maris pappa eller något, haha för han slänger ur sig så många roliga kommentarer och halvdålig svenska. därför tänkte jag att varje gång han säger något roligt så skriver jag det här. ;) haha lite smått kul. för man dör när man hör han prata och bryta på svenska och arabiska ;)

iaf, nu har jag sett att fjortis äcklet har tagit bort min bild, det bra. nu får hon skriva hur mkt hon vill om mig men inga av mina bilder ska få ligga på hennes blogg. ;) så älskling skriv vad mkt du vill om mig, i dont give a fuck ;)

okej över till mitt liv. jag har precis kommit hem från jobbet. sprang ner till pizzerian för papi behövde hjälp. Sen åt jag pizza och åkte hem igen. nu ligger jag i sängen och vill bara sova. haha shet blir så lätt trött nu,

iaf ska verkligen inte sova nu för då vaknar jag runt 10 imorgon och det får jag inte. Därför ska jag ta och läsa bloggar och sen se full house <3 my love show <3

mina inlägg kommer bli tråkiga utan bilder , men som sagt min kamera är hos anna och den får jag tillbaka så snabbt som möjligt håll ut! ;)

peace out

Kommentarer
Postat av: nicole

aha okej....

armenier från irak

2009-12-20 @ 20:32:39
URL: http://satellitess.blogg.se/
Postat av: paki:D

hur gör man om sin sida ?

asså ja vill styla te min blogg hur gör man?

2009-12-20 @ 22:18:48
URL: http://meusdias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0