random lista

42 frågar om någon du älskar


1. Vad heter hon? LEILA DADSHEVA
2. Hur gammal är hon? 16 snart 17
3. När träffades ni sist? NYSS
4. Vad har hon för hårfärg? DARK
5. Brukar hon färga håret? NEJ
6. Vilka färger har hon haft: BARA SVART
7. Vad har hon för parfym? DEN HON FICK AV MIG.
8. Är hon galen? HON ÄR SKÖN
9. Vad är erat första minne? HEMLIGT
10. Har ni många minnen ihop? FÖR VARJE DAG SOM GÅR SKAPAR VI MINNE.
11. Vart bor hon? RUD I HENNES HJÄRTA
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  NEJ MEN IMORGON BLIR DET RYSSLAND.
13. Är du avundsjuk på henne? JA FÖR HON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG.
14. Vad heter hennes syskon? DAVID, SARA, EMIN, ROVSHAN.
15. När träffades ni första gången? FÖR EXAKT 5 MÅNDAER SEN.
16. Hur träffades ni? SKOLAN.
17. Vad går hon i för sporter? HAHAH HON ÄTER? ÄR DET SPORT
18. Vad kan hon göra på helgerna? RUD OCH HENNES KOMPISAR?
19. Göra efter skolan ? VARA MED MIG SÅ KLART.
23. Har hon fräknar? JAAAA SKOJA INTE
24. Har ni kollat på film någon gång? JA.
25. Har ni bråkat någon gång? INTE NÅGRA GÅNGER HELLER.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHAHAH JAA !
28. Har du sett henne gråta? JA <3
29. Vad gjorde du då? TRÖSTA OCH FÖRSÖKTE GÖRA HENNE GLAD IGEN.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? OHJA 
31. Har hon sett dig gråta? JA <3
32. Vad ska ni göra i sommar? BEROR PÅ OM JAG ÅKER TILL LIBANON, DÅ SKA VI INTE GÖRA NGT TSM :/
33. Har hon svikit dig någon gång? ALDRIG <3
34. Har ni pratat i telefon någon gång? UFF SKOJA INTE, HELA TIDEN.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? SKULLE ALDRIG KLARA MIG. <3 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? JA VI SKA FLYTTA IHOP OCH GREJER.
38. Vad är det bästa med henne? ALLT ÄR BÄST MED HENNE. FINNS INGET DÅLIGT.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? INGET, <3
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? DET KLART, JAG GER HENNE MIN SOC BIDRAG ;) <3
41. Hur ser hennes klädstil ut? FASHION GIRL U KNOW ;)
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? JA FÖR DET SKA HON ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0