ring of fire



säg mig är inte min kusin sööötast? ufff love him, vill träffa alla i libanon nu ååh jag saknar dom!
Eller det kanske är din kusin? eller jag kanske tog bilder från google ? ;) hahahha pusss

iaf, jag har precis vaknat. Jag har match idag också. fan vad gött men jag är inte pepp nog fan. jag ska ta och gymma innan för att tagga mer och för att jag är svag nu för jag har inte tränat på hela vecken och grejer. Men iaf det blir nog bra.

Ja vad mer ska man skriva. Jag är hungrig? Jag saknar libanon? haha jag har inget mer att skriva. så det är bäst att jag springer upp och äter frukost så min hjärna fungerar en liten stund iaf ;)

vi hörs efter nog ( haha jag märker att jag alltid säger det sen vi hörs inte på flera dagar ) haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0