shoo bree

Jag har precis vaknat, och jag har inte så mycket att säga faktiskt, Jag ska duscua kleta på mig kräm i ansiktet för torr hud och så ska jag dra migtill skolan utan smink! ha första gången kanske men har för torr hud så orkar inte sminka mig så det blir sämre!

iaf efter skolan ska jag ha arabiska, i think? baraaa little help here? jaja men som sagt jag har inte så mkt mer att säga det kommer inte hända så mkt nytt idag, om inte (AAAAAAAAAA) haha vissa tror på lyx!


Jag minns när jag klippte lugg. Jag vågade knappt gå in i skolan då. ( gick i 8an då eller kanske 9an minns inte)
iaf jag trode att folk skulle tycka det var fult och grejer. Hahahah nu när man tänker efter så skiter jag fullständigt i vad folk säger. haha asså inte så, utan alla har sina åsikter och alla kan inte tycka likadant, u know what im sayin? okej good =D

peace then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0