Tjo hejsan ;)



Nu är man hemma igen. fan vad gött, ni alla som läser varje dag vet hur mkt jag älskar mitt hem. uff det är verkligen det bästa! jaja nu ska jag lägga av. Vi förlorade och ja vad ska man säga matchen i sig gick jätte bra vi förlorade ändå med en eller två bollar om jag minns rätt. så 18 17 tror jag eller om det inte var 16 jag minns inte. Men för mig gick det dåligt för jag har inte tränat på en hel vecka och som jag skrev förut jag blir svag !

men gjort är gjort och tagga till nästa ist. Jag ska ta en rejäl dusch nu och hopppas inte jag måste ner och jobba för det orkar jag verkligen inte! vill bara ta hand om mig själv ni känner jag!

jaja vi hörs , peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0