ufff har ni saknat mig ?



oj helt osminkat och  vacker ;) vi bjuder på den vaa!!!

iaf, shet det var en vecka sen jag bloggade? haha shet vad skönt det var att inte tänka på att man måste blogga och skit! OOOOOOOOOOOOOOOOO SHIT WESTLIFE LIVE I IDOL! DOM ÄR BÄSSSSSSSSST! UFFF ÄLSKAR DERAS LÅTAR !!! ÅÅÅÅH VAD GLAD JAG BLEV MER ÄN DOM SOM FICK SE DOM! skratta inte =/ fett synd om mig jag svär!

haha iaf nu är det så här att 20 afrika utbytningstudenter har kommit till våran skola och ska vara hos oss i 2 veckor. vet ni vad söta dom är eller? uff jag älskar dom och dom älskar mig ;) hahahha! =D

iaf. och så är min ipod snodd? den fittan som snott den kommer få se, jag kommer knulla han och hans liv jag svär! han eller hon jag vet inte vem som tagit den än-. Men vänta bara tills jag får reda på det! den kommer inte komma långt i livet!
usch hatar folk som baxar och grejer, har dom inget annat liv eller fattig lappar som inte kan köpa egna saker!

iaf, nu ska jag se cirkus möller fan haha och jag orkar inte skriva mer fan ;) men jag skriver mer sen, för det är nu min dator funkar och nu har jag internet och grejer som funkar ;) så nu blir det halft som vanligt! =D

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0