Vad säger ni om mig nu då? ;)



Måste först säga att jag och leila har träffat på http://albinaxelsson.com, ni vet han bloggaren? haha lite coolt faktiskt, det som är ännu coolare är att vi jobbade på samma ställe och att vi sökte jobb på ett annat ställe ;) haha orka skryta eller hur, men det var lite roligt faktiskt ;)

iaf, nu har man kommit hem från en stressig dag. Först skolan prov och grejer, sen skynda vi oss till jobbet som tydligen var stängt för vi inte hade någon chef eller va det var. Så jag leila och albin drog och sökte annat jobb. Vi lyckades oxå! sen drog vi till mc och åt cheseburgare. haha skräll eller hur ? ;)
sen drog alla åt olika håll.

sen drog jag till pappas jobb och hjälpte han skit stressigt mkt att göra. Sen drog jag hem och nu sitter jag här hel död och helt slut!

peace!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, han går typ media ;) Har skåp vid mig iallafall xD Kände verkligen att du ville veta! xD Haha



Saknar dig människa! <33333 PUSS

2009-12-17 @ 18:03:15
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0