090707

God morgon bloggen och alla läsare.
Sitter på pappas jobb och har tråkigt. Han är inne och håller på att fixa pizzerian han precis köpt. Som tur va så är pizzerian precis bredvid godisbutiken som jag jobbar i just nu.
Haha, kom på en grej nyss. Jag hade världens konstiga och roliga dröm
Jag vet inte vad det gick ut på? Alltså jag satt runt några och hade jätte kul. Drog massa skämt, men det konstiga va, att varje gång jag skrattar i min dröm så vaknar jag till verkligeheten och skratta med. Sen stupade jag ner på kudden igen och somna. Sen hände samma sak igen, jag vaknar i verkligheten helt skrattande.
Sen var det något som hände jag vaknade i verkligheten helt tårögd. Så kortfattat min natt har varit konstig men väldigt rolig, Haha, skulle vilja uppleva det igen faktist.
om ni varit med om något sånt, do tell me?

Om 5 dagar fyller min Lille bror abbe år. Jag vet inte vad jag ska köpa till han.
vad köper man till en 11 åring? men det löser sig ska jag se.

Nu tänker jag gå och äta grillat kyckling med familjen.
Ha det bra så länge.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0