090714 kanon kul!

hejsan bloggen. Nu är jag hemma igen. Har haft en kanon kväll faktist.
Allt började med att jag mötte upp Lina, vi kollade på bandet när dom spelade. ohyeah, vi fick gå backstage. haha.
Sen fick vi autografer av christoffer, min idol.
Sen gick vi runt jag och Lina och hade tråkigt. Vi gick och mötte upp adam och några till. Men dom skulle göra en "killgerj" så dom försvann. Så vi gick till ica för att Lina skulle köpa chips till hennes syster.
Där träffade vi Olivia och jessica. Vi socieliserade oss med dom ett tag. Det var kul, drog massa föräldrar pinsamheter och så. Det var kul.
Sen gick vi till lillkonsum för att jessica och olivia skulle köpa burn. Då kommer marcus och socieliserar sig med oss.
Väl framme i forshaga igen kom Linas mamma och hämtade oss,
Så det kan man kalla en bra dag.

Hoppas ni har haft en jätte bra dag. Sköt om er.
puss♥

Bandet ;



auotograferna ( jag kan verkligen inte stava) :)

Min egna fjortis!

Kommentarer
Postat av: maria

sv, varsågod :) okej ;D

2009-07-14 @ 23:08:47
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/
Postat av: jessica

kul att bara gå poch prata en stund puss !

2009-07-15 @ 13:45:55
URL: http://jessicaforsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0