090720

Idag är det en ny dag och en ny vecka, det betyder nya tag.

Igår precis när jag höl på att somna får jag ett jävla sms från Linus ( vaknar du av det här smset?:):):) )
Jag höl på att slå sönder telefonen. Så jag satte på musik och försökte somna om efter en halvtimme höl jag precis på att somna, då ringer min bror. Men jag orkade inte svara men det slutade aldrig ringa. Så jag stängde av telefonskiten, sen hörde jag massa vibbar på datorn då hade min bror vibbbat sönder msn typ.
Så jävla jobbigt. Men runt halv 4 somnade jag äntligen. Utan att någon väckte mig på något sätt.

Sen på morgonen vid klockan 7 hör jag min syster springande in i mitt rum, det var inte jag det var inte jag. jag vette fan varför hon ropade det men idioten väckte mig. Gick på toa och gick tillbaka för att somna om. Som tur var gick det att somna om.

Sen vaknade jag runt 12 HELT SJÄLV. hellyeah! Men då ville Lanah att jag skulle hjälpa henne med hennes blogg. Det gjorde jag såklart. Efter många timmar blev jag klar. ( för hon ändrade sig hela tiden)
( här har ni länken )

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att sen gå ner till bibblan för att låna några böcker. som jag skrev igår kväll ska jag börja läsa böcker på kvällarna.
Hoppas ni får en brabra dag.

puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0