090725

Hejsan bloggen nu har jag kommit hem från att ha varit social med Lina och lite annat randoms folk.Det börja ösregna så vi satt undertag och åt godis. haha =d
Jag hade så jävla roligt men ändå gjorde vi ingenting. jag satt och garva ihjäl mig samtidigt som jag berättade hela min finlands story för Lina. Haha det tog mig minst en timme. " sen gick jag och bytte kläder. sen åt jag frukost för mig själv det gick på 34 spän jävla skit. sen gick jag ut och tog friskluft. sen såg jag han och han " hahhaa jag tror hon dog av tråkhet. haha men hon skrattade hela tiden iallafall. vi kan roa oss själva!

Jag kunde inte ta kort idag för jag har inte hittat kameran . men mamma sa att hon hade kameran.
Så istället för dagens bilder komemr det några bilder från båten. Orkar inte lägga upp alla. Men det kommer några i allafall.
Btw dagens outfit var en tröja från gina, leggins från gina. jeansjacka från mamma. skor från stadium!



Lite slarvigt och så. Men orkade inte ladda upp en och en för det är så många och jag är hungrig! :*
Mer bilder kommer senare eller imorgon! =D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack :D vad roligt att höra! :) kram

2009-07-26 @ 16:09:24
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0