babe its cold out side

Det är kallt och regnit och jag hatar det.
Kom precis hem från epaträffen, skulle varit där till klockan 1, för att se drive in bio.
Men helvete vad kallt och regnit det var. Mina tår frös ihjäl, hela min kropp blev till is.
Hade ställt på armbrytning också, men orkar inte vänta längre. Så bad fredrik skjutsa mig till mega, för att sen åka med pappa hem.
Om jag ska kortfatta kvällen ; Jag var alltså med david, marcus, rickard och fredrik. Vi gick runt kollade på epatraktorer. ALLA VAR FULA. alltså jag hatar bilar, inga bilar jag repeterar INGA bilar är fina.
Sen drog gruppen jag var med hem.
Hade det inte regnat så hade jag nog stannat kvar.
nu ska jag duscha sätta på mig myskläder och kolla på film.
Hur har eran dag varit?
puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

okejokej (: 2 år typ själv? kramkram

2009-07-11 @ 23:00:17
URL: http://anderssonsannaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0