Chris brown we/I want your music back.



Jag har alltid varit ett fan av chris brown.
Han har varit min förebild en lång tid och det är han fortfarande.
Inget har förändrats bara för att han misshanldat rihanna.
Men jag tycker det var väldigt dumt av han att misshandla en kvinna.
Det är aldrig bra att misshandla en kvinna, det är det dumaste man kan göra.
Man har hört många rykten om vad som hänt. Det är bara dom som vet vad som hände på riktigt.
Men allt är ju inte hans fel, det är ju bådas fel. Men han har fortfarande inge rätt att misshandla henne, inte ens röra henne som skadar henne.
Först när jag hörde nyheten, jag menar inte svårt att missa. Så tänkte jag;
rätt åt henne, hon förtjänar det, jävla fitta.
Men när jag tänkte efter så är det inte rätt åt henne. Jag tänkte så för att jag tyckte så jävla mycket om honom och hans musik.
Inget har ju förändrats jag tycker om han och kommer alltid göra. älskar hans musik!
Folk snacka hela tiden ( hoppas han får livstid, hoppas han aldrig mer få göra musik, han förtjänar allt.)
Men ursäkta mig, det här skriver jag inte bara för att jag är ett stort fan av han.
Men han förtjänar inte alls livstid? jag menar han dödade inte henne, hon är ju på fötter och lever livet. 
Han ångrar ju som fan att han gjorde det han gjorde.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: åh så skönt att höra :).

Idag har jag vart och handlat lite, sedan tagit det lugnt. Faktiskt vart duktig och städat mitt rum ;) Vad har du hittat på? kram!

2009-07-21 @ 20:38:42
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Beata

svar: tack så mkt!

2009-07-21 @ 21:36:34
URL: http://beeaata.blogg.se/
Postat av: LInus :D

Hah orka skriva så om en gammal nyhet ? :P

2009-07-21 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0