Dålig uppdatering iknow

Dålig uppdatering idag, Jag ber om ursäkt. Men sen klockan 6 har jag kollar på film, and i dont have any story to tell.
Kollat på massa filmer som marykate and ashley vad med i. Hahah, bland annat kollade jag på it takes two. Den är så jävla klockrena, dom tvillingarna är så jävla klockrena och så söta.

Imorgon ska jag träffa älsklings Lina, äntligen, har saknat henne!
Vi ska lyssna på bandet som spelar vid torget imorgon igen. Vi har nog aldrig missat en enda spelning.
Vi är liksom VIP =D
Nu ska jag fortsätta kolla på film, Jag vet inte vilken än så länge, får leta bland filmerna jag har.

hoppas ni har haft en bra dag och så höres vi imorgon.
puss&kram!

 vi är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0