Ett tips ;



Är du trött på slitet och glanslöst hår? Då har jag det perfekta inpackningen, och den gör du helt ensam hemma, helt gratis.


Du behöver;
5 matskedar oliv olja
1 ägg
en citron

Så här gör du ;
blandar i olivoljan och ägget och rör om.
Häl i lite citron. Alltså skär en citron på mitten ta ena citronen i handen och kläm lite. Hur enkelt som helst. Blanda lite till.

Obs : Du som har väldigt tjockt hår. Ta mer olivolja och 2 ägg istället för 1. Men citronen gör du som vanligt.


Efter att  du blandat klart lägger du lite i taget på håret. När hela håret är täckt tar du på dig en plast påse + en mössa. ( observera, mössan ska vara varm så lägg den en stund i mikron. bara en liten stund )
Sen voila du har en hår inpackning.

Hår inpackningen ska du ha i håret i minst 5 timmar. Så när du har planerat en dag hemma varför inte lägga det på håret.
Ha det 2-3 gånger i månaden.

Jag lovar dig de är jätte bra, Jag använder det minst 2 gånger i månaden. Mitt hår har liv och är glansigt.

Om ni har några frågor, svarar jag på dom.


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh tack söta du..snällt av dig.. göad jag blir.. vad gör du då ?

2009-07-06 @ 16:03:05
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

som jag då.. har inget att göra om dagarna farutom bloggen :P

2009-07-06 @ 16:11:12
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jag gillar kylan

2009-07-06 @ 17:15:18
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0