God morgon

Det var lite körit igår, vi hade flera personer som sov över hos oss. Så min lille bror skulle dela säng med mig, Fast i för sig jag har dubbel säng.
Men när jag hade planerat att sova kom han in pigg som en vägg. Så jag ställde upp på att sätta på en film på min dator till han. Men jag kunde inte hella sluta se. Så vi kollade flera olika filmer, somnade runt halv 4.
Vi kollade på leagly blonds. Så jävla dålig film. Jag störde mig på deras utal av engelska, det fans ingen direkt story.
Sen kollade på welcome home. Den var så jävla klockren. Älskar personerna som var med i.
Idag har jag ingen aning om vad jag hittar på, först ska jag fixa mig, fixa mitt hår fixa mina ögonbryn och naglar och så. Det var SÅ länge sen jag fixade mig.

Ha det bra. =D
puss



Måste klippa mig snart också. Det är för tjockt och slitet.
Får ringa mammas kompis om klipptid.


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: yes! =)

2009-07-16 @ 12:52:14
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0