Godnatt på er sötnosar

Nu tänker jag sova. Fylla på min vatten flaska med vatten och sätta på lungmusik och sova.
Det blir ett kort inlägg för jag har inget mer att säga. mer än sov gott och hoppas på soligt väder imorgon, för då ska jag lägga mig ute på studsmattan hela dagen för att få färg, täker fan inte se ut så som jag gör nu, helt blek :o
Nej nu kan jag inte sova, nu logga en in på msn, fan, för nu måste jag skriva en stund med han. För att det var längesen vi snackade.
Det blev inte så kort inlägg iallafall. Haha fan vad jag skriver, men det finns ingen mening med det.
För det är inte intressant heller.
Jag ska sluta babbla nu. Sov gott och drömsött.

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0