Goodnight!

Nu har jag tänkt att lägga mig, är så jävla trött och jag fryser häcken av mig. Jag sitter och kollar på two and a half men som vanligt. Så ska nog stänga av nu eller ha kvar, Det är något konstigt med mig, för jag måste höra något för att kunna sova, som typ musik eller några som pratar och därför somnar jag varje kväll med att sätta på two and a half men.
 
Jag ville inte egentligen berätta något föräns det är helt säkert. Typ hundra procent. För varje gång jag berättar något som jag sätt fram emot så blir det aldrig av.
Vi ska åka färja nästa vecka med familjen och vänner, jag hoppas det blir något med det, så det inte bara är struntprat.
Bilder kommer och jag är så glad att åka iväg. Dansa hela kvällen, träffa nya människor. ( killar) haha.

Nej nu babblar jag får mycket. Ska ta och lägga mig nu.

godnatt och sov gott!
<3


Kommentarer
Postat av: sofiesanna

Sv; bara bra:D

2009-07-12 @ 13:52:03
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: K A L M -

sv; haha ellerhur, vart bor du? själv bor jag i örebro och det bara regnar regnar.... sucxk!

2009-07-12 @ 14:03:52
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0