jag är pigg och kan inte sova

Klockan är halv 5 och jag är fortfarande vaken? varför?
Jo, när jag sätte på en film för att sova till den, så blev jag kissnödig, när jag gick till toan, ser jag att min brors rums lampa är tänd, jag går och kollar vad dom håller på med och fastnar. Dom föreslog att vi spelar kort. Så vi spelade kotten, det var verkligen hur kul som helst. Tror inte jag har haft så kul på länge, satt och skratta hela tiden, alla drog skämt, vi behövde bara kolla på varandra så bröt vi ut i skratt. Delvis för att min bror har ett dåligt pokerface.

Sitter i mitt rum med datorn i knäet och kan inte sova. Jag är så jävla pigg att jag orkar träna nu.
Fåglarna "visslar" där ute, det är ljust? ja måste jag skriva mer för att ni ska förstå. DET GÅR INTE ATT SOVA NÄR DET ÄR LJUST!

Ska sätta på lite shan the man atci och skratta lite till.

sov gott / godmorgon! =D
puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag vaknade halv fem :O



men åh

sånt är så grymt jobbigt biland alltså

2009-07-10 @ 11:25:40
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0