Klockren dag.

Hejsan bloggen, nu ska vi se vad har jag gjort idag? Jo, jag träffade världens bästa brud. Vi hade så kul även att vi inte gjorde så mycket.
Hon kom hem till mig runt 6. Vi bara låg på studsmattan och skratta. Sen blev vi helt sugna på godis, så vi gick ner till mega och hämtade godis och dricka. Drog till fontänen och åt det där. Sen drog vi hem till mig igen. Satt i mitt rum och bara myste och skrattade. Vi två kan verkligen roa oss själva. Verkligen. Sen drog vi till lekparken och skrattade ännu mer. Vi snackade om folk, smsade nästan halva världen. ringde folk. Vi hade det almänt trevligt och roligt.
Ska man kortfatta kvällen så bestod den bara av skratt! DET ÄLSKAR VI! <3


min favoritbrud.


samtidigt som jag kollade på tv. så gick lina och tog ego kort.


Jag helt nyvaken inge fräch alls.   Ja ni ser. helt ofräch, god morgon marie.


Ja, älskling vi vet att du är snygg.

 
Här ligger jag ute på studsmattan och ser glad ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig så grymt mkt bästa vän! <333

2009-07-08 @ 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0