Lite konstigt? nej väldigt konstigt?

Jag har något som jag vill berätta, jag själv tycker är konstigt/roligt.
Jag satt i mitt rum vid datorn, då jag hör en röst uppe vid trappan.
Jag springer dit och ser vem som ropar och vad dom ville?
Då var det pappa. Han undrade om jag ville ha öl?
Haha? jag bara stog och kollade på han?
"öl" tänkte jag? Jo men varför inte liksom jag har ändå inget och göra.
När jag sprang upp för att öppna en så frågade han om jag ville ha vin eller sprit?
ni skulle sätt my face? jag stog och tittade på han?
Jag tänkte " är han inte riktigt klok"
Men jag bara nej jag vill ha en öl, det räcker.
Men jag drack snarare 3 och en halv öl. Delade en med min lillebror. Ja ni läste rätt, min lillebror fick också dricka?
Lite sjukt, det tycker jag iallafall.

Jag älskar min pappa så jävla mycket. Han är den bästa som finns. Han finns där när jag behöver han, han hjälper mig när jag har det svårt.
Jag svär han är den slönaste i hela forshaga,
det är inte bara minna ord. Utan vart jag än går så hör jag. Din pappa är så jävla cool han är så jävla skön. ( han är känd i forshaga, för att han äger det enda godis affären i forshaga)
Skulle aldrig klara mig utan dig '<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0