rubrik

Godmorgon bloggen. Jag är så jävla trött så det finns inte. Jag är sleten och jag vet inte varför? kanske för att jag aldrig sover. Somnade vid 5 igår. Blev väckt av ett sms av Linus runt 8, tror du jag blev lack eller? 
Men som tur var kunde jag somna om, efter cirka 1 timme. Sen vaknade jag runt 1 av att mamma sa att det finns mat vid spisen.
Sitter här med datorn i knät och jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Finns fan inget och göra. För det regnar ute och det är ganska kallt. okej det är skönt med regn, men inte varje dag. Regn kommer efter sommarlovet.
Försöker få tag på chawan, ska tvinga henne hit. Hon har kommit hem från London, så då måste jag få träffa henne. (:
Kanske åker ner till mega senare idag och hjälper pappa lite i godisbutiken, så han kan bli klar med pizzerian.

Nu ska jag sussa.
Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh tackar, jag takcar :D

2009-07-09 @ 15:02:41
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0