Så jävla fejk jävla bimbo!

herregud, jag är jävligt sur och irriterad. Jag var inne på paow's blogg. Jag tror att alla vet vem fjortisen är.
Jag menar jag har / hade inget emot henne, jag brukade gå in kolla lite nytt. Sen hade jag lust att kolla idag. Så jag gick in. Kollade på ett video inlägg. hon hade en jätte kortkort på sig, " det är så jobbigt och respektlöst när turkar går och kollar in mig när jag är på stan" typ några av hennes ord. Jag menar come on? turkar? what about svenskar?
Jag menar svenska killar kollar fan mer än utlänska. En sak till, vet ni/du varför svenskar kollar? för att dom ser att du är billig, dom ser att du är lätt för ett one night stand.
Om du inte vill ha den uppmärksamheten ha inte på dig kortkort då? Klart man ska få ha kort på sig utan att folk ska säga något. Men det jag blev sur på var att hon är så rasistisk.
Jag läste en hel del kommentarer, rättare sagt över 100 stycken, det var massa klagemål och så. Det var till och med svenska killar på kommenterade, att dom kollar lika mycket och va själv inte så respektlös?
Hon hade svarat på ett rasistisk sätt också.
Ungefär så här lät det ;
"blattar dra till erat hemland, ni vill höras och synas och grälar alltid bråk,
Ni är så håriga och fula och luktar äckligt!"
Girl come on? vad spelar det för roll om vi är håriga? har det någon betydelse?
Vem är det som vill mucka gräl? hm, du? Hur ofta lägger man upp ett video inlägg och sänker svarta människor.
lilla gumman, jag är äkta blatte och är smartare än dig, jag har fan bättre betyg än dig, min pappa jobbar på ett bättre jobb än vad din pappa gör.

Vad du kan göra är att lägga ner och växa upp.
Tro inte att alla älskar dig för att du har fejkblont hår rosarosarosa läppar. Hela du är fejk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0