seasons in the sun

Tjena sötnosar. Hur har eran dag varit? Min dag har varit helt okej. 
 
Dagens outfit ;






Dagen började med att jag promenerade ner till bibblan med min syster, köpte jordgubbar på vägen. mums!
Väl framme inne på bibblan, frågade om twilight. Dom bara " nej den är utlånad, du får nog stå i kö" okej hur länge tar det då? " du ligger 37 på listan" yeah right ska jag få vänta i flera år för att få den. Får väl köpa den istället.


Lånade ser mitt huvud tjockt ut i den här. Den värkar jätte bra.

Jag och syster!

Sen ringde Lina. haha =D
Lina: Hej vad gör du?
marie: är på bibblan *fniss*
Lina: Har du gått vilse?
marie: HAHAH nej jag kanske vill låna böcker nu.
Lina: haru slagit huvet också.
marie: HAHAHAH.
Min älskling är så jävla klockren.

Iallafall Lina kom in en sväng för att träffa mig. Vi gick runt på forshaga, satt vi fontänen, och lite andra grejer. Sen började det droppa, så vi gick under tag och satte oss.
Senare gick vi till mega för att jag skulle på toa. Men så fastnade jag där, Så lina drog hemmot.


visst bjuder vi på den? Joho!


<3



Nu ska jag äta och sen kolla film! =D
puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Nehejdu! ;o Dom bjuder vi INTE på! xD hhahahAHAHHAha Vad hemsk du är, men jag älskar dig iallafall! ;D <333 :*

2009-07-20 @ 21:40:05
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Mickie

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Vem vann? Checka in min blogg och se, var det du? :P

2009-07-21 @ 11:48:25
URL: http://mickiessweets.blogg.se/
Postat av: ♥ MeDinA ♥

snygga jeans :)

2009-07-21 @ 12:40:00
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0