usch nej, sluta tänk!

klockan är halv 3 och jag kan inte sova. Ligger i sängen och tänker, längtar till båten. Men helt plötsligt börjar bad feelings komma. Tänk om jag ska ta frisk luft på kvällen, så är det bara en massa fulla gubbar, och så kastar dom mig över båt, också tänker jag hur jag kommer landa om jag blir överslängd. kommer jag bli uppäten av en haj? Kommer jag kunna simma? kanske jag landar i en livräddningsbåt. Jävlar vad jag är rädd. Jag menar det är bara saker som pluppar upp i hjärnan när man försöker sova. Men jag menar jag behöver inte vara orolig, right? jag har åkt båt flera gånger, jag har gått ut flera gånger på kvällen för att ta friskluft, jag har snackat med fullagubbar på båten, det kommer ju inte vara något nytt, men mina tankar far och föser. Men problemet är att jag är rädd för döden, jag är rädd för minsta lilla grej, om jag får ont någonstans på kroppen, Blir jag rädd och tänker att jag kommer dö!
Jag vill inte tänka så längre, allt jag vill är att sova, jag önska bara det gick.

Kommentarer
Postat av: Therese Marie

ta hand om dig, inte kul att m¨å såå..



tack så otroligt !!=)

2009-07-14 @ 09:11:35
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Terese

Håller med nu när man inte trivs på avdelningen :(

Va händer för dig idag?

2009-07-14 @ 11:22:46
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0