what a feeling

Jag har fått besökt rekord igen.jävlar vad jag är glad över det. Det känns jätte skönt att veta att det är folk som läser min blogg och som tycker om det jag har att bjuda på.
Ni är så söta alla läsare. one big hug and bigbigbig kiss.

Nu har jag tänkt bädda ner mig och sova bredvid katten. Jag känner på mig att jag inte kommer kunna somna, Jag som sover runt 3 varje dag, ska lägga mig runt 11. haha får väl testa. Jag kommer ha kvar datorn för att sätta på musik, men jag får verkligen inte röra den mer än att kanske byta låt.
Skriver jag ett til inlägg innan 1 så gick det inte så bra att sova =D haha.
Men nu får ha det så bra och sköt om er.
Fortsätt läsa min blogg ni som vill och tycker om den, =D
puss♥


bilden är tagen för ett år sen. ungefär, ser ut som jag fortfarande så.
Saknar mina ögonbryn, Dom var stora och buskigt fina, nu är dom smala, ser ut som pinne och är hemska!
förstöker spara ut dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0