Woopa? helt jävla falskt

Jag har något jag vill dela med mig. ALLA som har woopa, det har varit en lögn hela skiten. Ingen tjänar pengar, dom bara tar pengar i från er. Jag och min bror vad just inne på en sida och såg att dom har stängt ner woopa på grund av bedrägerier. Dom gräver pengar från folk när dom inte gjort något fel. herregud. Som tur var gick jag inte för långt. Jag skrev aldrig mitt kontonummer. som tur var. Men nu är den stängt och det är inget att vara orolig för, i think.

Om 2 timmar åker vi till stan för att senare åka till stockholm! =D

Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

WHOT? jag tänkte väll! det var något skumt med den sidan

2009-07-22 @ 09:06:48
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0