äntligen.

Träffade Lina idag.
Vi satt i minst en halv timme utan att snacka, det var verkligen det jobbigaste minuterna i mitt liv.
Men sen sa jag att vi glömmer det och går vidare.
Vi satt och gungan och snackade om saker vi missat sen vi varit ifrån varandra. Sen ringde vi ut coffe. Så kom han och mötte oss. Vi satt i gungan och var social med han. Jätte mysigt.
Sen ville marcus att coffe skulle komma upp till han. Så vi följde han hela vägen upp till sisu, haha det var rätt såkul.
Vi stannade vid sisu och snackade ännu mer. Sen kommer david förbi också. Inte träffat han sen 2 veckor tillbaka. Sen drog coffe till marcus. Jag Lina och david gick ner till grossboll och gunga! haha lodisar, iknow. Sen åkte david, och coffe kom tillbaka, va sociala med han tills nu.
Sen följde Lina mig enda hem. hehe, tack Lina ! <3
Nu sitter jag här och kollar på peradise hotel danmark. Den suger verkligen, men jag har inget annat att göra.

Imorgon ska jag på rixfm festivalen med massa folk. party party, yeah! =D

/ have mercy on me
 puss


Lina baby, jag är glad att vi löste det. Vi klarade det tillsammans.
vi två för alltid. <3


Coffe, jag svär, skönaste killen!


puss på snyggaste.



Kvällens outfit ;



- svart väst. - brochans-
- vitt Linne. - gina tricot-
- jeans. -gina tricot-
- skärp -vanilla-


  


Kommentarer
Postat av: Lina

Om vi fixade det här kommer vi fixa ALLT! :D <333

Vi För Alltid! Puss på dig bästa!

2009-07-01 @ 00:17:27
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0