Lista

Ditt namn? marie
Födelseår? 1993
Hur Lång är du? 170
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? nej jag orkar inte vakna
Vart befinner du dig just nu ? hemma i mitt rum
Biter du på naglarna? nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? grått med lite rött
Har du några husdjur? nej
Är du singel? ja
Vem vet mest om dig? Lina <3
Vad vill du ha just nu? Inget.
Ditt mål i livet? lyckas
Rädd för? spindlar är inte min grej direkt!
McDonalds elle0r Burgerking? mcdonalds
Sjunger du?  jodå, händer nångång!
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Ja, någon dag
Kommer du överens med dina föräldrar?  Ibland så
Din hårfärg?  brunt
Skor du hade på dig idag? tygskor
Vad sover du i? nattlinne och trosor.
Kläder du har på dig? nattlinne o trosor.
Favoritårstid? sommar helt klart
Favoritmat och dryck?  mat = lassagne dryck - vatten
Hur svarar du i telefonen hemma? a det är marie
Hur svarar du i mobilen? speack to me?
Sov du ensam inatt? Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? låg och sov
Vad var det senaste någon sa till dig? marie kan vi kolla på film.
Druckit idag? vatten och mjölk
Vad är det för väder hos dig nu? soligt och varmt
Godaste glassmaken? vanilj helt klart
Drömmer du mardrömmar? nej
Favoritklädsel? snobb you know
Favorit godis? chocklad.
Hur många kuddar sover du med? två stora o tre små.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? mitt rum
Saknar du någon just nu? finns några
Snus eller cigaretter? cigg
Vill du ha barn?  JA NUNUNU!
Längtar du till din nästa födelsedag? jodå
Är du blyg? Nej verkligen inte
Tycker du att du har fin dialekt? haha nej.
Tycker du om fester? Ja men festar ínte.
Har du använt någon hårprodukt idag? nejj
Vad har du för planer till helgen? vara med kompisar, sola bada och jobba.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18
Vem får en kram? Lina så klart
Vem får en puss? du kanske?
Sprit, cider, vin eller öl?  cider
Hund, råtta eller katt?  katt
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0